hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 80
#1
Store Insider
2019-04-10

A vásáron minden kiállító valamilyen mentességet képvisel (glutén-, laktóz,- cukormentes, paleo, vegán).

#2
Store Insider
2019-01-22

Bátran álltak bele egy fontos témába, de lehet, hogy közben elidegenítik a célközönségüket.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-04

Megjelent a NAK „Élelmiszeripari kézikönyv” nevű sorozatának menetrendszerinti kiadványa.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-03

Hiánypótló konferencia vette ma kezdetét az Élelmiszer magazin szervezésében.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

A hivatal szakemberei 14 termék mikotoxin, penész és növényvédőszer-maradék vizsgálatát végezték el.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Kisebb élelmezési forradalmat indíthat el a növény genomjának maradéktalan feltérképezése.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

Idáig körülbelül 200-an betegedtek meg a jó eséllyel arizonai termesztésű tétel okozta fertőzéstől.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Az év Gluténmentes Terméke Díjat a Hunorganic Kft. NATURBIT gluténmentes répatortája vitte el.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-07

Social Listening feat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.