hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Store Insider
2019-07-16

Az E.ON idén összesen 11 hazai céget díjazott.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-18

A támadók általában alacsony összegeket próbálnak kicsikarni az ügyfelekből.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-01-13

Alig voltak díjak, a fiatalok húzták az évet. Idén sem jön megváltás, marad az apátia.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-05-28

11 díjat vihetett haza az ügynökség. Eredmények, díjkiosztás, fotók.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.