hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 93
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

Pontosabban sikerült élelmiszerként elismertetni egy eddig is létező anyagot.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-19

Február 22-től semmilyen, egészséggel kapcsolatos állítás nem tehető a csomagoláson és a reklámban.

#3
Store Insider
2019-02-14

Nébih: mérsékelten csökkent az élelmiszer-eredetű megbetegedések száma Európában.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-31

Átfogó kutatást végzett a NÉBIH általános iskolások körében az élelmiszer-biztonságról.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

Az EB és a tagállamok nem rendelkeznek kellő kapacitással a rendszer működésének maradéktalan biztosításához.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-08

A foszfortartalmú adalékanyagok növekvő mennyiségben történő használata károsíthatja az egészséget.

#7
Store Insider
2018-11-22

Friss hazai kutatás eredményei a Laboratorium.hu oldaláról.(x)

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Az EB rendelettervezete szerint a mennyiségük nem haladhatják majd meg a 2 grammot 100 g zsiradékban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

A polikarbonát műanyagok gyártásához használt BPA a világ egyik legnagyobb mennyiségben előállított vegyülete.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-29

Ismeretterjesztő rajzfilm világosítja fel a sertéstenyésztőket, hogy miként fékezhetik meg a kór térhódítását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.