hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 31
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-22

Az eMAG Black Friday: 1,8 milliárd forintos forgalmat generált az első két órában.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-14

Hétszázezer akciós termékkel készül november 22-re az eMAG.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-13

Idén az aktív internetezők egyötöde – kb. 1,2 millió ember – számít a novemberi Black Friday akciókra.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-17

A GVH engedélyezte az eMAG és az Extreme Digital egyesülését.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A 30 százalékot 2019-ben is meghaladhatja a növekedés üteme.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-26

Elkészült a GfK 2019 évi, nagy online kutatása a lakosság digitális szokásairól.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-26

Az online kereskedő először indított továbbképzést az internetes piacterét felhasználó eladók számára.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Egyre több digitális készülékkel rendelkeznek az iskoláskorúak.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-12

Az Ext­­­re­me Digital és az eMAG küszöbönálló fúziója átrajzolhatja a hazai e-kereskedők erőviszonyait, és a globális trendek beszivárgása is formálja a szektort.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-29

Három és félezer eladó árulja közel 1,6 millió termékét a cég internetes platformján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.