hirdetés
2020. július. 14., kedd - Őrs, Stella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 38
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-08

Hetven százalékkal több rendelésre számít az eMAG Marketplace 2020-ban.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

A cég itthon mostanáig kizárólag internetes értékesítéssel foglalkozott.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-24

Az interneten biztonságos vásárolni - az Ecommerce Hungary tagjai szigorú higiéniás intézkedéseket vezettek be.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-09

A felhasználók közel egyharmada választotta az online bankkártyás vásárlást 2019-ben.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-21

Az Extreme Digital és az eMAG webáruházai is díjat nyertek az Ország Boltja versenyen. 

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-02-14

Az Európai Bizottsághoz írtak: Európa élen jár a szabályozásban, de nem nyújt mindenre megoldást.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-20

GKI Digital: karácsonykor költjük messze a legtöbbet játékokra. A webáruházakban is nő a játékok iránti kereslet az ünnepek előtt.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-22

Az eMAG Black Friday: 1,8 milliárd forintos forgalmat generált az első két órában.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-14

Hétszázezer akciós termékkel készül november 22-re az eMAG.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-13

Idén az aktív internetezők egyötöde – kb. 1,2 millió ember – számít a novemberi Black Friday akciókra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.