hirdetés
2020. január. 18., szombat - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-20

GKI Digital: karácsonykor költjük messze a legtöbbet játékokra. A webáruházakban is nő a játékok iránti kereslet az ünnepek előtt.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-22

Az eMAG Black Friday: 1,8 milliárd forintos forgalmat generált az első két órában.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-14

Hétszázezer akciós termékkel készül november 22-re az eMAG.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-13

Idén az aktív internetezők egyötöde – kb. 1,2 millió ember – számít a novemberi Black Friday akciókra.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-10-17

A GVH engedélyezte az eMAG és az Extreme Digital egyesülését.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

A 30 százalékot 2019-ben is meghaladhatja a növekedés üteme.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-26

Elkészült a GfK 2019 évi, nagy online kutatása a lakosság digitális szokásairól.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-26

Az online kereskedő először indított továbbképzést az internetes piacterét felhasználó eladók számára.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Egyre több digitális készülékkel rendelkeznek az iskoláskorúak.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-12

Az Ext­­­re­me Digital és az eMAG küszöbönálló fúziója átrajzolhatja a hazai e-kereskedők erőviszonyait, és a globális trendek beszivárgása is formálja a szektort.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.