hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 198
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-08

Rekordot döntött tavaly az egy főre jutó globális halfogyasztás - áll a FAO új jelentésében. 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A FAO élelmiszerár-index szerint negyedik hónapja csökken az alapvető élelmiszerek piaci ára.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

A szervezet szerint világszerte mérséklődik a gabonafelhasználás

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-08

COVID-19: Az éhezők és rászorulók számára ez egy „krízis a krízisben”.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-02

A járvány miatti gyengülő kereslet és az olcsó olaj lenyomták az élelmiszerek nemzetközi árát.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

Globális szinten a növényi olajok indexe 10,3 százalékot esett január óta.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-25

A FAO üdvözli a Bill és Melinda Gates Alapítvány támogatását.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-07

Januárban elsősorban a növényi olajok, a cukor és a szemes termények húzták fel a FAO árindexét.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-09

Főleg a bioüzemanyagok iránti kereslet gerjesztette a drágulást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.