hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 419
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

Az élelmezésbiztonság és a klímaváltozás problémaköre is napirendre került a konferencián.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

A katasztrófák elleni védekezés jelentősebb gazdasági haszonnal jár a kedvezőtlen hatásuk kompenzációjánál.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Várhatóan csökkennek idén a globális élelmiszerimport-kiadások.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-09

Világszinten a gabonaféléket kivéve az összes alapvető élelmiszer-alapanyag ára emelkedett.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Az elmúlt 10 év legrosszabb termése élelemiszerhiányt okozhat az országban.

#6
Store Insider
2019-04-23

Kivéve, ha az élelmiszerről van szó: íme 6 dolog, amiben az élelmiszercímkék jobbá teszik az életünket.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-23

Magyarországon is egyre népszerűbb a megújuló energia mezőgazdasági használata.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-04

A tejtermékek drágulása mellett a gabonafélék, növényi olajok és cukor olcsóbbak lettek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

A 90 000 palacknyi ital nem jutott el a címzetthez.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.