hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-24

Az interneten biztonságos vásárolni - az Ecommerce Hungary tagjai szigorú higiéniás intézkedéseket vezettek be.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A magyar internetes kiskereskedelem.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-01-16

A Tchibo Budapest Kft. új üzletágainak dinamikus fejlesztése érdekében képzett szakemberekkel bővíti menedzsmentjét.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-06-15

Virtuálisan megnyitotta kapuit 2012. június 11-én Magyarország első online hipermarkete a hiper.hu, teljes körű FMCG termékkínálattal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.