hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 515
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Újabb tudós figyelmeztetett a sóbevitel mérséklésének hatására.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Ötezer palack értékesítését tervezi az első gint gyártó hazai kézműves vállalat.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-18

Londonban és Düsseldorfban népszerűsíti a magyar termékeket az Agrármarketing Centrum.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

Értékben 5,5 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca 2018 utolsó negyedévében.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Spiegel György FMCG-területről érkezik a sörgyárhoz.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-06

Az új íz érkezésével friss külsővel jelenik meg a márka teljes termékcsaládja.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A World Whiskies Awards nevű versenyen találták a maga nemében legjobbnak a diszkontlánc italát.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Számukra rendkívül fontos lenne, hogy Nagy Britannia ne megállapodás nélkül lépjen ki az Európai Unióból.

#10
Store Insider
2019-02-20

A VAKT egy jól működő példa a blockchain alkalmazására az energetikában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.