hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1587
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Rekordot döntött az EU papír- és hullámkarton-újrahasznosítás terén.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-21

Pontosabban sikerült élelmiszerként elismertetni egy eddig is létező anyagot.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-20

Európai Unió Bírósága (CJEU) semmisnek nyilvánította az Európai Bizottság korábbi döntését.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-16

Hivatalos nevén tranzakcióshálózat-elemző (TNA) eszköz.

#5
Store Insider
2019-05-15

Forrás-szintentartás, jó keretszabályok és egyszerű feltételek kellenek az új uniós agrárpolitikában.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-07

A bővülő termelés, a stagnáló belső fogyasztás és az élénk külső kereslet együttes hatása szítja a növekedést.

#7
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

Az Európai Unió az elmúlt években felülvizsgálta az 1977 óta működő rendszert.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-24

A szektorban jelentkező kihívásokról és a lehetséges megoldásokról beszélt Nagy István.

#10
Store Insider
2019-04-23

Kivéve, ha az élelmiszerről van szó: íme 6 dolog, amiben az élelmiszercímkék jobbá teszik az életünket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.