hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1564
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Kettős minőség az EU-ban.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

Gyorsít az Európai Bizottság a versenyképesség növelésben.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

...az otthoni pálinkafőzés utáni adózást.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Hét ország közös nyilatkozatban kérte a termeléshez kötött agrártámogatások növelését.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

A két magyar vállalatnak mintegy 11,7 millió eurót kell visszafizetnie.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-13

Példának okáért egyelőre illegális a tevékenység.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Hazai élelmiszeripari szereplők értékelnek - 130 milliárd forint a tét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-11

2018-ban a közösség  tojástermékimportjának több mint fele érkezett a kelet-európai országból.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-08

Többek között a mezőgazdaság tavalyi teljesítménye is szóba került az eseményen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.