hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1612
#1
Store Insider
2019-08-22

10 új génmódosított szervezetet engedélyezett az EU élelmiszerként is.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-21

A 2019-es nyári adócsomag nem várt fordulatot hozott a reklámadó szabályaiban.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-15

Nem örülnek felhőtlenül a bő termésnek a szőlősgazdák.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-07

Az új szabályok gondoskodni fognak az összes európai mezőgazdasági termelő, valamint kis- és közepes méretű beszállító védelméről.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-05

A cél továbbra is a vadállományt érintő járvány terjedésének megfékezése.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-01

Az Európai Bizottság döntése alapján hagyományos különleges termék védettséget kapott

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-07-25

A betegséget Őrös községben mutatták ki, a Tőketerebesi járásban.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-23

Az USA ragaszkodik ahhoz, hogy az EU nyissa meg agrártermékei előtt a kaput. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-15

A termékben határérték feletti melamin kioldódást mért a francia hatóság.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

A GVH 10 millió forintos bírságot szabott ki a termék forgalmazójára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.