hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 3868
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

A magyar mezőgazdaság és az élelmiszeripar 25 millió ember ellátására képes - állítják.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-31

A GVH megvizsgálta az interneten árult, vírusellenesnek hirdetett termékeket.

#3
Store Insider
2020-03-30

A társasági döntések megfelelő előkészítéssel online formában is történhetnek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-30

A Magosz elnöke szerint a mezőgazdasági munkavégzést a járvány nem akadályozza.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

A járvány miatt szokatlan módon egyeztettek az EU agrárminiszterei a járvány negatív hatásainak kezeléséről.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

Az USA által kivetett behozatali vámok sok európai borexportőrt rendkívül nehéz helyzetbe hoztak.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-26

Véget ért a NAK TechLab első inkubációs programja.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-24

A globális egészségügyi vészhelyzet miatt ideiglenesen ingyenes az e-aláírás a felületen.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-20

A kormányok rengeteg különböző intézkedést hoznak a csődközeli állapotba került cégek megsegítéséhez.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-19

A termék elfogyasztása a szulfitokra allergiások számára potenciálisan veszélyes lehet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.