hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 112
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

A gazdasági növekedés fenntartásához most kell döntéseket hozni - hangzott el az eseményen.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-06

1993-ban nyílt meg az első Rossmann.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-13

Az áruházlánc két kollégája is szerepel az Európai Kereskedelem Napjának idei kitüntetettjei között.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

A COOP számos dolgozójának munkáját díjazták az Európai Kereskedelem Napján.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-30

Meglepő ízkombinációk és újszerű termékötletek a SPAR termékinnovációs versenyének legjobbjai között.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-07

Az új szabályok gondoskodni fognak az összes európai mezőgazdasági termelő, valamint kis- és közepes méretű beszállító védelméről.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Az országok garmadáján átívelő ellenőrző-hadjáratokban a magyar hatóságok is tevékenyen részt vettek.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-18

Meghatározhatja exportunkat a jövőben az új kivitelösztönzési stratégia.

#10
Store Insider
2019-04-29

Nagy érdeklődés mellett, közel 400 fő részvételével lezajlott a 12. Hungalimentaria konferencia és kiállítás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.