hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 121
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-05

Cukorral és étolajjal kereskedő szervezett bűnözői csoportot számoltak fel a napokban.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A sokszínűség és az egyenlő esélyek mellett kampányol a vállalat. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

A járvány pofonütésszerűen hívta fel a figyelmet az ökoszisztéma pusztulásának következményeire.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-21

Hamisítási praktikákról rántja le a leplet a Wessling.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-20

Elsőként kapott oltalmat a hazai sajtok közül a Győr-Moson-Sopron megyei Csemege sajt.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-19

Egészség, környezetvédelem, állatjogok.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Az öt napos eseményen az Agrármarketing Centrum közösségi standdal és nyolc kiállítóval van jelen.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-03

Az Európai Bizottság szakportálján tovább nőtt a bolti eladó állásokat kínáló hirdetések száma.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-01-06

Alapvető változások jönnek a pénzügyek intézésében 2020-ban.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

A gazdasági növekedés fenntartásához most kell döntéseket hozni - hangzott el az eseményen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.