hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 138
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

2019-ben Magyarország az uniós átlaghoz képest olcsóbban kínálta a termékeit.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

A borok üvegcsomagolása az anyag összes jó tulajdonsága ellenére az újrahasznosítás problémájával küzd.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

Közel 20 százalékkal zsugorodott az Európai Unióban a kiskereskedelmi üzletek forgalma.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-29

Világszerte sokan nehezen viselik el a bezártságot.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-28

2020. február 1. volt a kereskedelmi megállapodás hatálybalépésének első évfordulója.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-07

A csomagolópapírnál már csak képeslapból dobunk ki többet.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-14

Éves szinten 5 százalékos volt a bővülés mértéke.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

Közzétette az Eurostat az uniós fogyasztói árak változásának alakulásáról szóló végleges adatait. 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-03

Az EU-ban senki nem eszik kevesebb zöldséget a magyaroknál.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Nőttek a munkaköltségek a múlt év utolsó negyedében.   

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.