hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 338
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-28

A származáson kívül számos más jelentést is hordoznak.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-27

Az együttműködés továbbfejlesztéséről tárgyalt Nagy István az ENSZ Mezőgazdasági Fejlesztési Alap elnökével.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-08

Kevesebb állati fehérje és banánbetegség - FAO elemzés a világkereskedelmi trendekről.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-07

Az elmúlt öt hónapban először emelkedett.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-24

A családi gazdálkodásnak nem feltétlenül kell magányos tevékenységnek lennie.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-22

A Tesco élelmiszer-pazarlás elleni kampánya ezüst díjat nyert az International Business Awards 16. fordulóján.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

50 tonna élelmiszert szállított az élelmezési világnapi konvoj.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

Az élelmezési világnapra a FAO gyümölcs és zöldség figurákkal készült az egészséges táplálkozás jegyében.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-14

..ha megoldásaink a probléma megértésén alapulnak” - Csü Tong-jü a FAO főigazgatója.

#10
Store Insider
2019-10-09

Mi kerüljön a tányérra? – ez volt a központi kérdés az ENSZ FAO és az Agrárminisztérium élelmezési világnapján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.