hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 300
#1
Store Insider
2019-03-07

Növekedett a globális élelmiszerkosár ára februárban: a FAO élelmiszerár-index 1,7%-os emelkedése 167,5 ponton állt meg.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-22

Aggasztó jelentést adott ki a világ élelmezésének kilátásairól a FAO.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

A jelenlegi kedvezőbb felvásárlási ár lehet a változás motorja.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-07

Elsősorban a tejtermékek, az olajos magvak és a cukor drágult.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A NAK a vizsgálati eredmények becsű módszer szerint értékelt listáját ajánlati fajtalistaként kezeli.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

A szakemberek 2015-ben kezdtek el foglalkozni a bevezetésének gondolatával.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-11

A mutató éves átlaga 2018-ban 3,5 százalékkal volt alacsonyabb a 2017-es szintnél.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Többek között az egyetemen elsajátítható tudásanyag is folyamatosan bővül.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Harminchárom kukorica hibrid vett részt a GOSZ-VSZT-NAK fajtakísérletében.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Az egyik határozat értelmében külön világnapja lesz a hüvelyes növényeknek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.