hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 358
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-02

A gabonatermés és az élelmiszersegély iránti igény egyidejű növekedését jósolja 2020–2021-re a FAO.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-08

Rekordot döntött tavaly az egy főre jutó globális halfogyasztás - áll a FAO új jelentésében. 

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-04

A FAO élelmiszerár-index szerint negyedik hónapja csökken az alapvető élelmiszerek piaci ára.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése, kiemelve azok pozitív élettani hatásait.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-19

47 országban fenyeget súlyos élelmiszerhiány a koronavírus miatt - figyelmeztet a FAO.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-08

A szervezet szerint világszerte mérséklődik a gabonafelhasználás

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-08

COVID-19: Az éhezők és rászorulók számára ez egy „krízis a krízisben”.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-03

A fertőzöttek számának növekedésével az globális agrár-élelmiszerellátási láncok zavara is jelentősebb lesz.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-02

A járvány miatti gyengülő kereslet és az olcsó olaj lenyomták az élelmiszerek nemzetközi árát.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-01

A járvány elleni intézkedések nem befolyásolhatják az élelmiszerellátást negatívan - A WHO, a FAO és a WTO közös nyilatkozata.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.