hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 332
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

50 tonna élelmiszert szállított az élelmezési világnapi konvoj.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-16

Az élelmezési világnapra a FAO gyümölcs és zöldség figurákkal készült az egészséges táplálkozás jegyében.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-14

..ha megoldásaink a probléma megértésén alapulnak” - Csü Tong-jü a FAO főigazgatója.

#4
Store Insider
2019-10-09

Mi kerüljön a tányérra? – ez volt a központi kérdés az ENSZ FAO és az Agrárminisztérium élelmezési világnapján.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-03

Egy svéd cég ötlete már gyerekkorban felkészít a fenntartható táplálkozásra.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-03

Az alacsonyabb cukorárak ellensúlyozták a növényi olajok és húsfélék drágulását.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

A jótékonysági szervezetnek köszönhetően nem fog kárba veszni a kiállításról megmaradt élelmiszer.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A táplálkozási problémák egyéb formái azonban nagyon is jelen vannak.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-13

A genetikai erőforrások megőrzésének fontosságáról beszélt az agrártárca környezetügyért felelős államtitkára.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-10

Íme, 50 élelmiszer, amelyek fogyasztása az emberi szervezet és a bolygónk számára egyaránt kedvező.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.