hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1437
#1
2020-05-30
10:00:00

A Store Insider első letölthető online konferenciája! #FMCGwebkonf - Koronavírus, ami megfertőzte a gazdaságot, avagy a járvány hatásai több szemszögből.
A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-08

Szavazzon kedvenc boltjára!

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A PICK SZEGED Zrt. számos intézkedést vezetett be a fennakadások nélküli gyártás érdekében. (x)

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-24

A szervezők a hazai és nemzetközi járványhelyzetet szem előtt tartva hozták meg a döntést.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-20

A GVH ösztönzésére.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-08

COVID-19: Az éhezők és rászorulók számára ez egy „krízis a krízisben”.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-03

Nem mindegy, hogy milyen forrásból szerezzük be ezeket a szereket.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-31

Elindult az élet Kína legnagyobb kikötőiben - átfogó kereskedelmi elemzés.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-13

A rendezvényt eredetileg április 23. és 25. között tartották volna meg.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-11

A nehezen modellezhető új rizikófaktorok a jövedelmezőséget és a csődeljárások számát is befolyásolják.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.