hirdetés
2020. január. 28., kedd - Károly, Karola.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 135
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-11

A VMLY&R Hungary Brandasset Valuator (BAV) eredményei szerint a Pick került az első tízbe.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-19

Hogyan lehet meglovagolni a mentes és tudatos healthy-beauty trendet?

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-24

Vezérigazgatói kerekasztal az FMCG TOP konferencián.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-17

Lassul a kiskereskedelem lendülete, de még így is éllovas a régióban.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-26

FMCG TOP: kihirdették az Év boltja 2019 verseny győzteseit.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#7
2019-04-25
09:30:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz, akinek folyamatosan változik az életmódja. 

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Miért érkezik meg nehezebben az FMCG-szektor az online térbe?

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-01

Szavazzanak kedvenc boltjukra!

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.