hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-06

Tovább erősödnek a japán - magyar diplomáciai kapcsolatok.

#2
Store Insider
2019-03-05

Látványkonyhával is készült az Agrármarketing Centrum a FOODEX Japan kiállításon. Az eseményen 14 magyar kiállító mutatkozik be az ázsiai piacon népszerű termékekkel.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

A cég a belföldi és az exportpiacok bővítésére is komoly energiát fordít.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Például kifejezetten a japán piacra már el is kezdtek kifejleszteni egy speciális virslifélét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

Az élelmiszer-kivitel lehetőségeiről tárgyalt Tokióban az agrárgazdaságért felelős államtitkár.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-03-06

A madárinfluenza okozta visszaesés idáig 8 millió dolláros kárt okozhatott a magyar költségvetésnek.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-03-08

Komoly japán érdeklődés mutatkozik a magyar termékek iránt.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-03-01

A magyar élelmiszeripar távol-keleti pozícióját kívánja megerősíteni látogatásával a miniszteri biztos.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-01-18

Növekvő érdeklődés mutatkozik a magyar termékek iránt a távol-keleti országban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.