hirdetés
2020. július. 05., vasárnap - Emese, Sarolta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 933
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-03

8 állomás peronján létesített mesterséges vízforrást a BKK.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-01

2020. július 1-ével elstartolt a Nébih chat alkalmazása: Nébo, a chatbot. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-29

Szavaztak az ötvenek.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-03

Még több fenntartható termék!

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-27

Rekordméretű bírságok és a fogyasztók közvetlen kompenzációja – a GVH 2019. évi tevékenysége dióhéjban.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-26

Az erős digitális lábbal rendelkező vállalatok jobban ellenálltak a koronavírusnak.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

A Szupermenta termékteszten vizsgált Irsai Olivér borok gyakorlatilag kifogástalannak bizonyultak.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-21

Negyven vendéglátóhelyen csapolják a First Craft Beer ingyen korsó sörét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-20

Az online értékesítési felület használata ingyenes.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

A világszár újabb két évre lesz a márka reklámarca.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.