hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 359
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#2
Store Insider
2019-04-08

Az alternatív élelmiszereknél is ragaszkodnak a megszokott ízvilághoz.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Görbicz Anita és Vincze Ottó is jó példával szolgál.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Egy kampány és tanulságai - sztori és meglepő számok.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-14

A márka népszerű hírességekkel indít csatornát a videómegosztó oldalon.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-14

Exkluzív interjú Papp Andrással és Papp Jánossal, a Manna ABC tulajdonosaival.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-11

Az előző negyedévi mélyponthoz képest javultak a hazai vállalatok eredményvárakozásai.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-27

Az UHT-tej térnyerését hozhatja az áfacsökkentés.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-20

A dm idén a fogkefék titkos életét állította pályázata középpontjába.

#10
Store Insider >> rovataink >> ALDI
2019-02-11

A termék praktikus, 60 grammos kiszerelésben kapható az ALDI áruházakban országszerte.(x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.