hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 42
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-31

Újabb, méhek kezelését célzó szert vont ki a forgalomból a Nébih.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

A termék egyes tételeiben fipronilt azonosítottak a Nébih szakemberei.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

Az EU élelmiszer- és takarmánybiztonsági riasztási rendszerében tavaly csaknem 4000 bejelentést tettek közzé.

#4
Store Insider
2018-07-27

Északi szomszédainknál nőttek leggyorsabban az EU-ban az élelmiszerárak az első félévben.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Biztonságos magyar tojást vásároljanak a fogyasztók - hívja fel a figyelmet a Tojásszövetség.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

A Hollandiából származó termékeket kivonják a forgalomból.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Szinte minden területen pozitív tendenciát tapasztaltak a szakemberek.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-23

A skandalum csak kicsit változtatott a tojásfogyasztási szokásokon.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-03-14

A drágulás várhatóan visszafogottabb lesz a tavalyinál.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.