hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Ásványvíz-palackozó céget vásárolt a Mol.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2011-11-23

Két napig tart az Interspar legnagyobb üzleteiben a visszagyűjtési akció.

#3
Store Insider >> rovataink >> márkák
2011-03-23

A SPAR Magyarország Kft. újabb környezetvédelmi intézkedésként 2011. februártól a SPAR Verde 1,5 literes saját márkás ásványvíz könnyített palackkal jelenik meg az áruházak polcain.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem >> SPAR, INTERSPAR
2009-10-07
A SPAR Verde sajátmárkás ásványvizet nem csak minősége és élettani hatása miatt választják előszeretettel a vásárlók, hanem az elmúlt hónapok ötletes nyereményjátéka miatt is.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.