hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 978
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-19

Hiába mutatott mostanában javuló tendenciát az időjárás.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-11

Álmai iskolatáskáját készíti el egy szerencsés nebuló részére az áruházlánc.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-11

2018-ban Magyarországon 392 ezer tonna borszőlőt szüreteltek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-29

A legnagyobb nemzetközi borversenyen több elismerést is kiérdemeltek az italok.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-22

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A világszintű termelés stagnálása mellett a fogyasztás szemlátomást növekszik.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Kulináris különlegességgel készül egy társbérletszervező cég a nagyszabású eseményre.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-07

Jönnek a vadonatúj termékek?

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-03

A rangos megmérettetésen Palágyi Eszter, Michelin-csillagos mesterszakács is tagja a döntőbizottságnak.

#10
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.