hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 259
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Ez óriási pszichés terhet jelent a termelőknek.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

Az almafák hozama éves szinten több mint 50 százalékkal esett.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Összegzések és helyzetkép élelmiszeripari szektorokból.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-23

A megállapodás immár a hatodik a pénzintézet agrárszakmai együttműködései sorában.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-08

Tavaly a növénytermesztés területén változatos eredmények születtek.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-17

Az időjárás a termelők számára kedvezően alakult.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-24

A sokéves átlagtól akár 35 százalékkal is elmaradhat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-04

Egyebek mellett az időjárás alakulása és a munkaerőhiány emelte meg jelentősen az árakat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-09

Fajtánként és termesztő-körzetenként ugyanakkor jelentősek az eltérések.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-26

A gyökérzöldségeknél egyelőre biztatóak a terméskilátások

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.