hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 543
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-15

A Központi Statisztikai Hivatal szerint 5,3 százalékkal bővült a tavalyi év azonos időszakához képest.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-14

Megfelelő stratégia nélkül nem működik a deperszonalizáció.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

Csak el kell távolítani, és meg kell őrizni az észrevételeket tartalmazó oldalakat.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-04-17

Öt hónap alatt 68 szervezet és vállalat csatlakozott – a régióban vezető szerephez juthat Magyarország.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-08

A magyar fél az élelmiszeriparra a vízgazdálkodásra és a mezőgazdaságra helyezte a hangsúlyt.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-03

Februárban a kiskereskedelmi forgalom 8,4 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-27

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-növekedésre, számít.

#8
Store Insider
2019-03-05

Látványkonyhával is készült az Agrármarketing Centrum a FOODEX Japan kiállításon. Az eseményen 14 magyar kiállító mutatkozik be az ázsiai piacon népszerű termékekkel.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A fogyasztás dinamikája idén 4 százalék körülire lassulhat.

#10
Store Insider
2019-02-28

A GDPR után az elektronikus hírközlési adatvédelmi rendelettel erősítene az Európai Unió.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.