hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 571
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-12-07

A gazdasági növekedés fenntartásához most kell döntéseket hozni - hangzott el az eseményen.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-05

Agrárszektor 2019 Konferencia: az élesedő piaci versenyben felértékelődő technikákat elemezték.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-11-15

Az esemény célja, hogy a figyelem középpontjába állítsa a kereskedelmet.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-14

Éves szinten 5 százalékos volt a bővülés mértéke.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-11

A COOP számos dolgozójának munkáját díjazták az Európai Kereskedelem Napján.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-04

A világgazdasági helyzet romlása és az EU-transzferek hatásának kifulladása miatt mérséklődhet a lendület.

#7
Store Insider
2019-10-17

11 startuppal bővül a Start it @K&H inkubációs program.

#8
Store Insider
2019-10-09

Tavaly a vállalatközi kereskedelemben a tranzakciók 59,1 százaléka, idén 77,8 százaléka történt hitelre. 

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-02

A kereskedelempolitika önálló államtitkárságot kap az Innovációs és Technológiai Minisztériumban.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-01

A harmadik negyedévben több nyugat-európai gazdaságkutató is csupán 0,2 százalékos bővülési ütemre számít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.