hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 599
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-27

 Az év második felétől fellendülés, jövőre lendületes növekedés várható - állítja a Fitch Ratings.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Az intézet feltételezése szerint a második negyedévben 15 százalékkal esett vissza a gazdaság.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-19

Az unió polgárai aktívan részt vehetnek a felülvizsgálatban.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-09

Az idei évben 5,2 százalékos globális GDP-csökkenéssel számol a szervezet.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

30. évfordulóját ünnepli a Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-29

A bruttó hazai termék volumene az első negyedévben 2,2 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakit.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-21

A vártnál jobb lett az előző havihoz képest a gazdasági aktivitás mérőszáma.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-14

Az Atradius egyik elemzése szerint 2020 első félévében 6,3 százalékponttal zsugorodik a globális GDP.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-06

A Moody's szerint az európai lakossági fogyasztás harmada elveszhet vagy későbbre tolódhat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-24

3,9 százalékos globális recessziót jósol az idei évre a világ egyik legtekintélyesebb hitelminősítője.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.