hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

Csak el kell távolítani, és meg kell őrizni az észrevételeket tartalmazó oldalakat.

#2
Store Insider
2019-02-28

A GDPR után az elektronikus hírközlési adatvédelmi rendelettel erősítene az Európai Unió.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-25

Jogelllenes adatkezelés miatt megszületett az első hazai bírság.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-01

Folytatódik a digitális világ akadálymentesítése.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-30

Magabiztosak az európai cégek a jogszabály betartásával kapcsolatban.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-23

Nyolc hónapja, tavaly május 25-e óta hatályos az uniós adatvédelmi rendelet.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

Ez EU új szabályozást hozott az online kereskedelemre vonatkozóan.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-05

A Smartkosár is bizonyítja, hogy az FMCG területén jócskán vannak kiaknázatlan lehetőségek.

#9
Store Insider
2018-10-02

Mintegy 200 ezer vásárlók könyvét kell kidobni a jövőben az adatvédelmi okok miatt.

#10
Store Insider
2018-09-18

Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.