hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 196
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-27

A GKI Gazdaságkutató a tavalyinál alacsonyabb, 3,5 százalékos GDP-növekedésre, számít.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

2019 eleje óta tarta tendencia.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A fogyasztás dinamikája idén 4 százalék körülire lassulhat.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A tavalyi esztendő utolsó negyedévében még emelkedett a mutató.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Tavaly a hazai agrárteljesítmény növekedése meghaladta a világ élelmiszer-termelésének bővülési ütemét.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Kissé romlottak az üzleti és a fogyasztói várakozások.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A GKI szerint az első félévben átlagosan 4,5 százalékos bővülésre lehet számítani.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-04

A kuponok vásárlásáról készített kutatást a Bónusz Brigád és a GKI Digital.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

A nyár végi megtorpanást követően decemberben ismét növekedett a mutató.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-18

A hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják a karácsonyi időszakban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.