hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 238
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-25

Az intézet feltételezése szerint a második negyedévben 15 százalékkal esett vissza a gazdaság.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-11

Mindazonáltal még mindig rendkívül pesszimisták.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-26

Március óta számos új webáruház jött létre.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-25

Májusban a szolgáltatói mellett a kereskedelmi bizalmi index javult a legnagyobb mértékben.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-11

Házhozszállítás a sarki kisboltból is – így változtatta meg a koronavírus a vásárlási szokásainkat.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-27

Áprilisban soha nem látott mélységbe zuhant a mutató.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-04-24

Ezen a piacon gyakran még normál üzemmenet mellett is nehéz pontosan látni a trendeket, most szinte lehetetlent.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-16

Az első két hónapban rendkívül jól teljesített a szektor.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

6 dolog, amit minden e-kereskedőnek tudnia kellene.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-25

A cég a második negyedévben 20 százalékos visszaesésre számít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.