hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 340
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-10

A gyárban magyar ízesítéssel, olasz recept alapján fognak tehén- és juhtejből sajtokat előállítani.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Nyáron a Tescóban például harmadával nőtt a forgalmuk.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-12

A cég biotechnológiával gyárt élelmiszeripari és kozmetikai termékekhez GMO-mentes összetevőket.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-02

Az üzem hozzájárulna a GMO-mentes magyar szója hazai felhasználásának fokozásához.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-08-23

Elemi érdeke a magyar mezőgazdaságnak, hogy minél több előnyös megállapodást kössön Bangkokkal. 

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-14

A forrást a Tématerületi Kiválósági Program keretében nyerte el az intézmény.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-07

2019-ben is Great Taste csillagokkal jutalmazták a Grapoila olajokat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-22

A rendezvény hívószavai a professzionalitás, a nemzetköziség és az innováció lesznek.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-25

Interjú Ondré Péterrel, az Agrármarketing Centrum ügyvezetőjével.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-29

Az Agrárminisztérium államtitkára „szokatlanul modernnek” nevezte a jogszabálytervezetet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.