hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 348
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A SPAR honosította meg Magyarországon a negyed évszázada még ismeretlen hipermarket-formátumot.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-04

Az új beruházás megvalósítása után a cég immár kukoricakeményítő előállítására is képes lesz.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-24

Az esemény megnyitóján az Agrárminisztérium miniszterhelyettese is részt vett.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-19

A fejlesztésnek köszönhetően a szegedi Gabonakutató Nonprofit Kft. exportja tíz év alatt megötszöröződhet.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-10

Összegzések és helyzetkép élelmiszeripari szektorokból.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-09

Az Erste Bank belépett a GMO-mentes Magyarországért Egyesületbe.

#7
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-12-05

Agrárszektor 2019 Konferencia: az élesedő piaci versenyben felértékelődő technikákat elemezték.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-11-21

Fiatal Vállalkozók Hete: az élelmiszeripar és az agrárium a soros.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-10

A gyárban magyar ízesítéssel, olasz recept alapján fognak tehén- és juhtejből sajtokat előállítani.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-18

Nyáron a Tescóban például harmadával nőtt a forgalmuk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.