hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 436
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A forgalmazható italmárkák körének korlátozását tiltó törvénymódosítási javaslat számos jogi kérdést felvet.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-01

A jövőben erősödni fog az uniós tagállamok versenyhatóságainak együttműködése.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-30

Vonzóbbá válhat a startup jellegű vállalkozások pénzügyi támogatása.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-05

A Versenyhivatal ágazati vizsgálatot indít a műsorszolgáltatás és -terjesztés piacán.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-02

150 millió forinttal járul hozzá a Gazdasági Versenyhivatal a magyar gazdaság újraindításához.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-05-27

Rekordméretű bírságok és a fogyasztók közvetlen kompenzációja – a GVH 2019. évi tevékenysége dióhéjban.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

Külső segítséggel kívánja megújítani arculatát a hivatal.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-07

A GVH is részt vesz a COVID-19 járvánnyal összefüggésben népszerűsített termékek nemzetközi ellenőrzésében.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-06

Az Alza reakciója a Gazdasági Versenyhivatal sajtóközleményére.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-05

A hivatal szerint lehet, hogy a cég kommunikációs gyakorlata elsietett vásárlásra sarkallja a fogyasztókat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.