hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 392
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-06-12

70 millió forintos bírság az online pénztárgépek felülvizsgálatával kapcsolatos kartellért.

#2
Store Insider
2019-06-06

A GVH ismét számszerűsítette tevékenységének társadalmi hasznát.

#3
Store Insider
2019-04-23

Az eljárás végén több mint harmincmillió forintnyi bírságot szabott ki a GVH.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-04

Fel kell tüntetni, ha pénzt kapnak a posztért: a GVH ezt várja el a piaci szereplőktől. 

#5
Store Insider
2019-04-01

iPhone készülékek jogsértő reklámozásáért kapott versenyfelügyeleti bírságot a Telekom.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-21

Ezzel a közép-európai régió egyik meghatározó e-kiskereskedelmi vállalata jön létre budapesti központtal.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

A két cég kilenc boltot érintő fúziója kapcsán nem érkezett megkeresés a kormányhivatalhoz.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

Dr. Szoboszlai Izabella kinevezése hat évre szól.

#9
Store Insider
2019-02-25

Égő: a KiwiSun azt a benyomást kelthette, hogy készülékeik nem, vagy kevésbé károsan barnítanak.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A GVH áldását adta az összefonódásra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.