hirdetés
2020. július. 15., szerda - Henrik, Roland.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-13

Indul a 25 milliárd forintos válságkezelő támogatási csomag második üteme.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Erősítenék a hazai élelmiszer-alapanyagok közétkeztetésbe kerülését.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-23

Megjelentek az agrár- és élelmiszeripari cégek által igénybe vehető átmeneti támogatásokról szóló rendeletek.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-05-28

A június 18-ig tartó promóció fő célja a fogyasztói tudatosság erősítése és a minőségi, tehéntejből készített termékek megismertetése, kiemelve azok pozitív élettani hatásait.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-28

A termelők és a baromfiiparban tevékenykedő élelmiszeripari cégek is részesülhetnek a forrásból.

#6
Store Insider
2020-05-22

Az agráriumban és az élelmiszeriparban is.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-22

A NAK felhívja az áruházláncok figyelmét, hogy törvényesen és tisztességesen járjanak el a beszerzéseik során.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara őszre halasztotta tagjainak 2020-as tagdíjbevallását és -fizetését.

#9
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-04-30

A 20. K&H családi vállalatok klub tudástára segít a vírushelyzet leküzdésében.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-14

A turizmus és a vendéglátás szünetelését leginkább megszenvedő agrárvállalkozásokat érintik az intézkedések.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.