hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 405
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-25

Dinamikusan nőtt itthon az online kereskedelemben gyakran vásárlók aránya tavaly.

#2
Store Insider
2018-10-25

Idén a dm forgalma átlépte a 100 milliárd forintot – ez több, mint 10 százalékos forgalmi növekedés.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-08

Csillag-Vella Rita személyében új tulajdonos partnere van a cégnek.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Visszafogták következő egy évi pénzügyi várakozásaikat a hazai nem-állami nagyvállalatok.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-28

Nyugaton a fogyasztók érdeklődésének homlokterében egyre inkább a kikapcsolódás, a rekreáció és a szórakozás áll. 

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

Retail Konferencia a vásárlói élmény jegyében - eBlokk és TE-FOOD az újdonságok között.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-16

A robotok már a bolthoz közelítenek.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-11

A kényelmi termékeknél is tarol az influencer marketing.

#9
Store Insider
2018-05-03

Dörnyei Otília májustól az Inspira Group csapatát erősíti.

#10
Store Insider >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.