hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 14
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-07

2019-ben is Great Taste csillagokkal jutalmazták a Grapoila olajokat.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-06

Öt hazai cég ért el háromcsillagos minősítést, tíz magyar vállakozás pedig két csillagot kapott.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-08-05

A legszigorúbbnak tartott ételkóstoló megmérettetésen kapott díjat a Sweetic Csokoládé Manufaktúra.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A Great Taste Awards szakmai zsűrije ismét 3 csillaggal díjazta a Donum Terrae termékét.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Az édességek mellett a „Kapj rá!” standon halas finomságokat is kóstolhat  az Édes Napokon.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-13

A laboratóriuma modernizációját szintén magában foglaló beruházás összértéke 381 millió forint.

#7
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-08

Magyar "mindenmentes" terméket díjaztak az élelmiszeripari Oscaron.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A cég öt termékét díjazták az Academy of Chocolate Awards-on.

#9
Store Insider
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#10
Store Insider
2017-09-07

Tökmagolaj még soha nem szerepelt a legjobb 50 élelmiszer között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.