hirdetés
2020. július. 12., vasárnap - Izabella, Dalma.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 44
#1
Store Insider
2020-06-22

A HELL ENERGY Magyarország Kft. elnyerte az Energiatudatos Vállalat 2020 díjat.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-17

Tízezer négyzetméter alapterületű új logisztikai raktárközpont épül Debrecenben.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-20

20 millió forintot ad a HELL ENERGY a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórháznak.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-07-19

A fejlesztés 50 százalékkal emeli a gyár kapacitását.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

A cég töltőüzeme és italdobozgyára lett a Legeredményesebb gyártástámogató kategória győztese.

#6
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-04-23

Impozáns környezetben, a Bazilika lábánál elhelyezkedő Platz étteremben tartotta idei első eseményét a XIXO.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-20

A bíróság hibásan jegyezte be a végrehajtást - a Fővárosi Törvényszék elnöke elnézést kért.

#8
Store Insider
2019-02-18

A befektetői csoportra vonatkozó hírrel, hogy nevezetesen társaságunkat fel akarják vásárolni, a következő tényeket szögezzük le - kommentálja az eseményeket a HELL.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#10
Store Insider
2018-08-23

A HELL ENERGY Magyarország Kft.-t az év legjobb gyártó vállalatának választották Európában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.