hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 352
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

A negyedik hónapban a Kométa, a Globus és az Obi hirdetése birizgálta meg leginkább az agyidegeket.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-11

A vevők 86 százaléka ellenőrzi a termék szavatosságát.

#3
Store Insider
2019-06-06

HENT-OGYÉI: a magyarok 40%-a szerint kockázatos az internetes gyógyszervásárlás.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-29

Átadták a III. kerületi békásmegyeri piac új csarnokát.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Egyre több pékség és hús-, és hentesáru üzlet zár be Németországban.

#6
Store Insider
2019-04-17

Az ünnephez szükséges élelmiszereket és más árucikkeket kínálók eséllyel számíthatnak revizorokra.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

Minden ötödik növényvédő szer bizonytalan eredetű lehet a gazdák szerint.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-03-07

15 éves a SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont.

#10
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-02-19

Az Agrárdigitalizációé és a megújuló mezőgazdaságé a jövő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.