hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 355
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-08-12

Dosso Gabi, a Gallicoop háziasszonyának legfontosabb tanácsai, hogy nyáron is friss hús kerülhessen asztalunkra.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-06

Óriáskürtőskalács-sütés is lesz.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-09

Az országok garmadáján átívelő ellenőrző-hadjáratokban a magyar hatóságok is tevékenyen részt vettek.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-14

A negyedik hónapban a Kométa, a Globus és az Obi hirdetése birizgálta meg leginkább az agyidegeket.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-06-11

A vevők 86 százaléka ellenőrzi a termék szavatosságát.

#6
Store Insider
2019-06-06

HENT-OGYÉI: a magyarok 40%-a szerint kockázatos az internetes gyógyszervásárlás.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-29

Átadták a III. kerületi békásmegyeri piac új csarnokát.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-24

Egyre több pékség és hús-, és hentesáru üzlet zár be Németországban.

#9
Store Insider
2019-04-17

Az ünnephez szükséges élelmiszereket és más árucikkeket kínálók eséllyel számíthatnak revizorokra.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-09

Minden ötödik növényvédő szer bizonytalan eredetű lehet a gazdák szerint.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.