hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-30

– vigasztalja a karanténlakókat új reklámjában a Pöttyös.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-05

A Nescafé 3in1 kampányának középpontjába az online beszélgetésekből eredő félreértések kerültek.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-03

A sajtgyártó egy kerek születésnap megünneplésére, és egy kommunikációs platform kialakítására írt ki pályázatot.

#4
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2016-05-02

106 munka jutott döntőbe a magyar reklámszakma egyik legfontosabb versenyén.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-12-17

Filmeket nézhet, méghozzá reklámfilmeket, sőt, szavazhat is rájuk!

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-06-26

18 nevezés kapott elismerést. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-05-08

Az ügynökség kapta az év alkotásáért és az év ügynökségéért járó fődíjat is. 

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2013-11-25

A bulival egybekötött díjátadót kedden tartjuk a BMC-ben.

#9
Store Insider
2013-10-24

Az ACG és a Well örülhet a platinának. A zsűri további 48 díjat osztott ki.

#10
Store Insider
2013-10-23

Az ACG és a Well örülhet a platinának. A zsűri további 48 díjat osztott ki.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.