hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 206
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-22

A 908 versenybe küldött italt egy 60 fős nemzetközi zsűri fogja minősíteni.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-11

Az idei házigazda a Kunsági Borvidék lesz.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-04

A MTÜ szakmai szervezetekkel együttműködésben hozta létre.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-27

30 díjnyertes pincészet termékeit kóstolhatták meg a résztvevők az üzleti rendezvényen.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-26

A HNT idén második alkalommal rendezi meg az eseményt.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-25

A megfelelő képesítéssel rendelkező dolgozók utánpótlása akadozik a szektorban.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az Európai Bizottság napirendre tűzte a már öt éve benyújtott kérdés megtárgyalását.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Az Országos Borverseny arany- és ezüstérmesei mérettetnek meg az eseményen.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A gyümölcs felvásárlási ára az előző szüreti évhez képest némileg alacsonyabb.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

A hagyomány és az innováció kérdéskörei tematizálták a szakmai találkozót.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.