hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 354
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Lezajlott az idényt hivatalosan is elindító „közös csapolás”.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-28

A termék előállítása folyamán a gyümölcs együtt erjed a sörrel.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-18

Hetvenhatezer hektoliterrel több sört adtak el tavaly a vezető sörgyárak a hazai piacon.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

Nem csak a hulladék-újrahasznosításról szól a körkörös gazdaság.

#6
Store Insider
2019-01-16

Az OTP Bank Nyrt. nyerte a legjobb fenntarthatósági jelentésnek járó Deloitte Zöld Béka Díjat.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

Balogh Barbara lett a cég Marketing és trade marketing igazgatója.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

A Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Heineken Hungária együttműködésének gyümölcse a beruházás.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Kiosztották a 2018-as Fenntartható jövőért díjakat.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A munkavállalóknak Sopronban kínál álláslehetőséget a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.