hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 361
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-18

Eredményes a HEINEKEN és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet hátrányos helyzetű családokat támogató programja.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

50 tonna élelmiszert szállított az élelmezési világnapi konvoj.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

130 százalékkal bővült az alkoholmentes radlerek forgalma. 

#4
Store Insider >> rovataink >> reklámok
2019-08-28

Új marketing üzemeltetési vezető a Coca-Cola HBC Magyarországnál.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-17

2016 óta folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglalkozó vállalkozások száma.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-01

Az állam 100 millió forintot már el is különített a célra.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-29

Másodszor rendezte meg egyetemisták között a fenntarthatósági versenyét a Heineken.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Lezajlott az idényt hivatalosan is elindító „közös csapolás”.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-25

Életmódra hangolt vásárlás, fogyasztókra hangolt stratégia - ez az idei FMCG TOP mottója.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-28

A termék előállítása folyamán a gyümölcs együtt erjed a sörrel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.