hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 368
#1
Store Insider
2020-04-29

1500 palack Sertőtlenítő fertőtlenítőszert adományozott a HEINEKEN az Ökumenikus Segélyszervezetnek.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-03-04

Édesanyjának főzi legfinomabb söreit a Második Soproni Sörverseny győztese.

#3
Store Insider
2020-02-28

A Soproni lead ügynöksége, az ACG tervezte a sörgyártó új kampányát, ami a magyarok szuperképességeit ünnepli.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-24

A Dreher három új szakemberrel erősítette termelési csapatát, illetve a kőbányai gyárának vezetését.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-10

Egyebek mellett a cég fenntarthatósági tevékenységét mutatja be az installáció.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-26

A söripar nagy gyártói támogatják az etikus reklámozást.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-11-13

Hosszútávú és hatékony kommunikációja miatt Platina Effievel díjazták a sörmárkát.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-10-18

Eredményes a HEINEKEN és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet hátrányos helyzetű családokat támogató programja.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-10-16

50 tonna élelmiszert szállított az élelmezési világnapi konvoj.

#10
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-09-12

130 százalékkal bővült az alkoholmentes radlerek forgalma. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.