hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 70
#1
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

A cég 75 százalékban újrahasznosított alumíniumcsomagolást használ. 

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

A HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel újrapozícionálja XIXO brandjét.

#3
Store Insider
2020-06-22

A HELL ENERGY Magyarország Kft. elnyerte az Energiatudatos Vállalat 2020 díjat.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-06-17

Tízezer négyzetméter alapterületű új logisztikai raktárközpont épül Debrecenben.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-16

Exkluzív felvételek a HELL reklámfilm-forgatás kulisszái mögül.

#6
Store Insider
2020-05-27

Miskolctapolca után Tatán épít ötcsillagos szállodát a Hell Energy csoport.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-05-18

A világszár újabb két évre lesz a márka reklámarca.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-27

Plusz C- és D-vitamin a Hell Classicban.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-03-20

20 millió forintot ad a HELL ENERGY a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórháznak.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-12-11

Főleg a helyi fiatalok veszik a magyar energiaitalt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.