hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 201
#1
Store Insider >> karrier
2019-03-25

Békefi László hazatér, hogy átvegye Magyarország legnagyobb üdítőital palackozójának vezetését.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-20

A bíróság hibásan jegyezte be a végrehajtást - a Fővárosi Törvényszék elnöke elnézést kért.

#3
Store Insider
2019-02-18

A befektetői csoportra vonatkozó hírrel, hogy nevezetesen társaságunkat fel akarják vásárolni, a következő tényeket szögezzük le - kommentálja az eseményeket a HELL.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-01-30

Magabiztosak az európai cégek a jogszabály betartásával kapcsolatban.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A rendezvényen többek között az afrikai sertéspestis vadászatra gyakorolt hatásairól is szó esik majd.

#7
Store Insider
2019-01-10

Szorgosan kergeti a fogyasztóvédelem a webáruházakat.

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-14

Kiskereskedelmi app is használja itthon a technológiát.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-13

Magyarországon 50 éve gyártják palackozott formában az italt. 

#10
Store Insider
2018-11-08

Kortárs magyar írók művei a legendás üdítőről.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.