hirdetés
2020. augusztus. 14., péntek - Marcell.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 241
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-14

Szollár Domokost Pantl Péter váltja a poszton.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-13

A Balaton-felvidék elevenedik meg a Theodora ásványvíz legújabb image-filmjeiben.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-12

A hazai kiskereskedelemben rendkívül kelendő volt a termék.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-08-11

A tejmentes termék rögtön három ízesítésben fog felbukkanni a boltok polcain.

#5
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-08-04

A Henkel többségi részesedést szerzett a gyorsan növekvő, közvetlen fogyasztói (D2C) üzletben.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-07-22

A cég 75 százalékban újrahasznosított alumíniumcsomagolást használ. 

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-21

A cég 12 hónap alatt 20 százalékos piaci részesedést kíván elérni a hazai kávépiac prémium szegmensében.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-07-09

A HELL ENERGY Magyarország intenzív kampányokkal és jelenléttel újrapozícionálja XIXO brandjét.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

Mi lenne ha egy app segítségével felépíthetnénk majd lerombolhatnád a szobánkat?

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-23

Interjú Alberto di Leóval, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.