hirdetés
2020. május. 31., vasárnap - Angéla, Petronella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 192
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-17

Jelentős érdeklődés övezte például a kiállítás keretében megrendezett szarvasbőgő bajnokságot is.

#2
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-02-14

Látványkonyhával és gyermeksarokkal népszerűsíti a halfogyasztást a „Kapj rá!”

#3
Store Insider
2020-02-14

A SIRHA innovációs termékversenyen a CERES NEW LINE TERMÉKCSALÁD II. helyezést ért el.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-02-07

A Wessling szakembereinek előadása a Sirha Budapesten. 

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-06

A Babel séfje győzedelmeskedett a versenyen.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-02-05

Leendő magyar élelmiszermérnököket díjaztak a Sirhán.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-28

A Sirhán a Bocuse d’Or hazai döntősei a METRO standjáról válogatják össze versenyfogásaikhoz az alapanyagokat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-23

Négynapos mezőgazdasági csúcsrendezvény nyílt meg Budapesten.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-12-02

Budapesten megnyílt a Nemzeti galamb-, baromfi-, nyúl-, és díszmadár kiállítás megnyitóján.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-30

Meglepő ízkombinációk és újszerű termékötletek a SPAR termékinnovációs versenyének legjobbjai között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.