hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 183
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-30

Meglepő ízkombinációk és újszerű termékötletek a SPAR termékinnovációs versenyének legjobbjai között.

#2
Store Insider
2019-09-27

Óriás akváriummal és látványkonyhával várja a látogatókat a Kapj rá stand.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-09-27

Közel negyvenezer négyzetméteren, 680 kiállító részvételével indult el a 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásárt.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-27

Az élelmiszerpazarlás ellen alkalmazott gyakorlataiért tüntették ki az áruházláncot.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-17

A termékinnovációs megmérettetésen szokatlan ízkombinációk és újszerű termékötletek versenyeznek egymással.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-16

Idén nagy hangsúlyt helyeznek a fiatalok megszólítására az ország egyik legnagyobb élelmiszeripari eseményén.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-09-11

Az AMC örvendezteti meg az attrakcióval a látogatókat.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-09-03

Király Viktor és a Magna Cum Laude is az OMÉK sztárfellépői között.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-08-28

Elkészült a „Kapj rá!” mobil alkalmazás.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-07-22

A rendezvény hívószavai a professzionalitás, a nemzetköziség és az innováció lesznek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.