hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 113
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-12

A termék csomagolásán nem egyértelmű a tej, mint allergén összetevő feltüntetése.

#2
Store Insider
2019-02-14

Az Aeriu startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Önjáró minipiac ötvözi a két típust.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

Erős karácsonyi forgalomra számítanak az áruházláncok.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

A cég több olyan esetről értesült, amikor a bútor hosszabbító eleme kijött a sínből és leesett.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Az IKEA önjáró tereinek hét modellje között kávézó és zöldséges is szerepel.

#7
Store Insider
2018-08-31

A cég cseh, magyar és szlovák ágát vezeti.

#8
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-28

A magyarok egyharmada gyűjtöget, egyharmada selejtez.

#9
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

Ötödik alkalommal adták át a Randstad Awardot.

#10
Store Insider
2017-08-28

A konferenciát a Kreatív és a POME rendezi közösen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.