hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 123
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-06-24

Mi lenne ha egy app segítségével felépíthetnénk majd lerombolhatnád a szobánkat?

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-05-04

A mai naptól számos vidéki áruház újra korlátlanul tarthat nyitva.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-30

Egyelőre egyszerre csak korlátozott számú vásárló tartózkodhat majd az üzletekben.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-24

A vállalat maga tette közkinccsé a receptet.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-25

Ennél egyszerűbben nehéz elmagyarázni, hogy miként ne menjünk ki az ajtón.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-28

A húsgolyókon megy a viccelődés.

#7
Store Insider
2020-01-24

Az IKEA tavasztól visszavásárolja a használt, felesleges bútorokat, majd egy év garanciával újraértékesíti.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-15

Az edény DBP (dibutil-ftalát) kibocsátási szintje meghaladhatja az előírt határértékeket.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-01-03

A svéd áruházlánc egységeiben az egyszer használatos műanyagtermékeknek konkrétan befellegzett.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

A svéd áruházlánc vegán húsgolyók fejlesztésébe kezdett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.