hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 37
#1
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-15

Szakemberek szerint az FMCG és az orvostechnika területén robbanthatnak be igazán a startupok.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

A 7 éves ICT szolgáltatási szerződés Magyarországgal együtt 23 országra terjed ki és 10.000 alkalmazottat érint

#3
Store Insider
2019-02-07

A magyarországi vállalatok 78 százalékát érte valamilyen IT-biztonsági incidens az elmúlt évben.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Törzsvásárlói programok: tíz magyar fogyasztó közül nyolcan lojálisak kedvenc élelmiszerüzletükhöz.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A magyar termelők nem igazán használják ki a mezőgazdasági gépeik IT-alapú szolgáltatásait.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

Kétharmaddal múlta felül az eredményeit a retail vállalat a tavalyi első félévhez képest.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Az egyik legnagyobb amerikai kiskereskedelmi üzletlánc új szintre kívánja emelni az élelmiszer-rendelés élményét.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

A GDPR új szabályozása a cégek kiemelt kötelességének tekinti a személyes információk biztonságának megőrzését.  

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A 2016/17-es gazdasági évben a magyarországi piacon összesen 302 millió eurós forgalmat ért el a drogéria.

#10
Store Insider
2017-04-21

Exkluzív beszélgetés Bessenyei Istvánnal, a Laurel tulajdonos-ügyvezetőjével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.