hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 35
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

Egyetemisták mérték össze kreativitásukat a „Gazdálkodj okosan! NAK Agrotech Hackathon” nevű erőpróbán.

#2
Store Insider
2019-02-22

Átadták "Az év fogyasztóvédelmi referense" díjakat.

#3
Store Insider
2019-02-07

Az Ady Endre Gimnázium, tudatos fogyasztóknak nevelik a diákokat.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

Nem csak a hulladék-újrahasznosításról szól a körkörös gazdaság.

#5
Store Insider >> rovataink >> e-útdíj
2018-12-17

Az elővételi lehetőség kedvező fogadtatásra talált.

#6
Store Insider
2018-11-26

„Intelligens logisztika a fenntartható fejlődésért” konferencia az innovatív logisztikáért.(X)

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-06

Rangos szakmai elismeréseket kaptak kedden az Európai Kereskedelem Napja alkalmából a COOP Gazdasági Csoport dolgozói. 

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

Itthon is betilthatják az egyszer használatos szatyrokat.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A globális felmelegedés gyökeresen megváltoztatja a magyar mezőgazdaságot.

#10
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-16

Jelentős szigorítást tervez 2019-től a kormány a műanyag zacskók és eszközök kiszorítása érdekében. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.