hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 446
#1
2019-06-07
08:30:00

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A világszintű termelés stagnálása mellett a fogyasztás szemlátomást növekszik.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

A Prevail Co. Kft. másfél milliárd forintból valósítja meg a beruházást.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-06

Két skót vállalkozó elmés ötlettel lassítaná le az erdőirtások globális sebességét.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-16

Ez derül ki az MNB Kereskedelmiingatlan-piaci jelentéséből.

#6
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-21

A kormányzat és az üzleti szféra fejlesztési és befektetési lehetőségekről tárgyalnak.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#8
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

A hozzánk látogatók 60 milliárdot hagytak a magyar élelmiszerboltokban.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

2019-2022 között, az általa kezelt 5 kockázati tőkealapon keresztül helyezi ki az összeget a cégekhez.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.