hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 438
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

2019-2022 között, az általa kezelt 5 kockázati tőkealapon keresztül helyezi ki az összeget a cégekhez.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-07

Interjú dr. Sebők Andrással, a Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft. cégvezetőjével. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Egy fiatal cég új találmánya radikálisan csökkentheti a borágazat ökológiai lábnyomát.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-06

Egy csomagoló üzem is részét képezi majd a létesítménynek.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az adónem szabályozásában kedvező változásokat hozott a szociális hozzájárulási adóról szóló új törvény.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-24

Kissé romlottak az üzleti és a fogyasztói várakozások.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-01-22

Meglepő módon Hollandia a lengyel NFC-termékek legnagyobb piaca.

#8
Store Insider >> pályázat
2019-01-02

Élelmiszer-feldolgozó és borászati üzemek fejlesztéséhez pályázhatnak anyagi támogatásra a jelentkezők.

#9
Store Insider
2018-12-17

Szakmai randevú pezsdítette fel a Waberer’s belföldi áruszállítási és raktárlogisztikai ügyfeleinek életét.

#10
Store Insider
2018-12-04

Mutatjuk és megoldjuk! (X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.