hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 86
#1
Store Insider >> rovataink >> innováció
2020-07-09

Idén is az Ipsost választották meg győztesnek a Research Industry Trends nevű innovációs rangsorban.

#2
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2020-06-09

Érezhetően felszabadult a hazai lakosság a korlátozások enyhítését követően.

#3
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A világ fele külföldről is vásárol az Interneten, a magyar webshopok viszont nincsenek a legnépszerűbb célpontok élmezőnyében.

#4
Store Insider >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

A hazai minden előtt?

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-12-07

Kutatás készült arról, hogy a magyarok mennyire tartják fontosnak a reggeli étkezést.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-09-27

A magyar válaszadók 70 százalékban bíznak a biometrikus hitelesítésben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-04

Az Ipsos 16 államban végzett felmérése alapján.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-12-06

Az Ipsos felmérése szerint a lakosság kétharmada fél év elteltével sem ért egyet az intézkedéssel.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-05-21

A boltzár nem terjed ki a kereskedelmet kiszolgáló szolgáltató tevékenységre.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-05-06

A KDNP törvényével elégedetlen emberek közösségi finanszírozással gyűjtötték össze a kutatáshoz szükséges pénzt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.