hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1028
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-23

Az Ital Magyarország Kft. útmutatója a helyes borkóstoláshoz, illetve borfogyasztáshoz.

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Tizenhat kiállítóval jelenik meg az Agrármarketing Centrum az amszterdami PLMA szakkiállításon.

#3
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-21

Mennyiben követel meg más paramétereket egy kényelmi üzlet?

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

2019-ben már öt fesztiválon állít fel ideiglenes üzletet a vállalat.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-20

A TV spot „Szeretünk élni!” szlogennel hirdeti a márkát.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Új magyar termékcsoportokkal is megjelenik az Agrármarketing Centrum.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-05-14

Forgalomgeneráló csupasz termékek: ahol bevezették, megnőtt az eladás.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-10

Összeségében azért még így is lagymatag.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-05-08

A cég töltőüzeme és italdobozgyára lett a Legeredményesebb gyártástámogató kategória győztese.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-25

A csokoládé a Matcha tea közkedvelt ízvilágát hozza el a magyar fogyasztókhoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.