hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 6
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Első évében, csak a mezőgazdaságban már több milliárd forint kárt előzött meg.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Valószínűleg Apollo is szerepet játszott a dologban.

#3
Store Insider
2018-01-29

Csak biztosítással együtt nyújt hatékony védelmet a jégkármérséklő rendszer (jéger).

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-16

A szisztéma üzemeltetése a gazdák számára nem jár pluszköltségekkel.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A klímakutatásra használt számítógép az elődjénél ötször nagyobb teljesítményre képes.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-12

Jobb megszívlelni a NÉBIH tanácsait, ha befagyott felületű vizekre merészkedünk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.