hirdetés
2019. szeptember. 19., csütörtök - Vilhelmina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2017-01-25

Feltétel volt, hogy legalább 30 országban legyen jelen, és egy karton ital értéke elérje a 150 dollárt.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-11-17

A whisky készítés fortélyain kívül a 150 éves márka legfinomabb italait is megkóstolhatjuk. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-10-06

Exkluzív gálavacsorával ünnepelték kiadónk versenyének nyerteseit kedd este.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-23

Magabiztos győzelem, a dobogó további helyeiért szoros verseny.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-08-16

A hagyományos szereplők, mint a Dreher és a Telekom mellett meglepő installációk is akadnak. Szavazás indul!

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2016-06-04

A Jack Daniels három mézízű valtozat elkészítését mutatja be az olvasóknak.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-08-13

Nagyon sokat lefotóztunk, tessék szavazni!

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2015-02-04

Megmutatta kedvenceit Jack Daniel leszármazottja. . 

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2014-02-13

Szárnyasok szavatolják a legendás tennessee-i whiskey minőségét.

#10
Store Insider >> rovataink >> márkák
2009-11-25
Márkanévként akarja bejegyeztetni a McDonald’s az étteremhálózatra használt brit szleng elnevezést, a Maccy D’s-t. A köznyelv több közismert márka esetében is szívesen él a szleng használatával.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.