hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 82
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-16

Az április 15-én létrejött közép-európai szervezet tizenöt tagozatot foglal magába.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-03-25

A rászorulóknak a jótékonysági szervezet munkatársai juttatják majd el az adományokat.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A karácsonyt még átvészeljük áremelkedés nélkül.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-17

Valószínűleg Apollo is szerepet játszott a dologban.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2018-08-10

Afrikai sertéspestis - Főállatorvos: kampány indul a vírus megelőzése érdekében.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Az elmúlt két hónapban több országban is rosszabbodott a járványhelyzet.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Az FM Agrár-szakképző Központ, 154 diák számára biztosított külföldi szakmai ösztöndíjakat.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-07-23

Veszélybe került a térség biztonságos ivóvízellátása.

#9
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A kormány jövőre ennyivel támogatja a határ menti gazdaságfejlesztési projekteket.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Hazánkat dr. Bognár Lajos, országos főállatorvos képviselte az egyeztetésen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.