hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 348
#1
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-22

Az agrárminiszter szerint a stratégiában meghatározott célértékek némelyike túl ambiciózus.

#2
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-06

A Magosz elnöke szerint a stratégiában megfogalmazott követelményekre képtelenség felkészülni.

#3
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-09

Videokonferencián tekintették át az új uniós költségvetés és a Green Deal agráriummal összefüggő kérdéseit.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-06-05

Az összeírás lebonyolítását és találkozásmentes csatornákra vezeti át.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-23

A lépések a koronavírus okozta válság által leginkább sújtott mezőgazdasági és élelmiszerpiacokat érintik.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-04-22

A járvány pofonütésszerűen hívta fel a figyelmet az ökoszisztéma pusztulásának következményeire.

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2020-04-06

Az uniós agrártámogatások és az átmeneti nemzeti támogatások is biztosítottak a 2021-től kezdődő átmeneti időszakban.

#8
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2020-03-30

Nagy István és Győrffy Balázs podcast beszélgetése a koronavírus-járvány agráriumra gyakorolt hatásairól.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-24

A World Farmers' Organisation egyesíti a nemzeti gazdaszervezeteket és mezőgazdasági szövetkezeteket.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-03-06

A mezőgazdasági alkalmazkodás pedig nem lehetséges kutatás-fejlesztés nélkül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.