hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 314
#1
Store Insider
2019-05-15

Forrás-szintentartás, jó keretszabályok és egyszerű feltételek kellenek az új uniós agrárpolitikában.

#2
Store Insider
2019-04-30

A megporzás évének nyilvánította 2019-et az agrárminiszter: a hazai méhállomány megőrzése a cél.

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-17

A dokumentum kiállás amellett, hogy a hazánknak kijáró KAP-források a következő ciklusban ne csökkenjenek.

#4
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-04-11

Újabb tagszervezettel bővült a kárpát-medencei magyar gazdák egyeztető fóruma.

#5
Store Insider >> rovataink >> gazdaság
2019-03-26

Az online aláírási kezdeményezés 2019. május 3-ig tart, eddig több mint százezren írták alá a petíciót.

#6
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-20

A Nagy István agrárminiszterrel készített exkluzív interjú teljes változata. 

#7
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-03-19

Hét ország közös nyilatkozatban kérte a termeléshez kötött agrártámogatások növelését.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-28

Közösen indított el aláírásgyűjtési akciót a NAK és a MAGOSZ.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Közös állásponton vannak a V4-ek agrárkamarái.

#10
Store Insider
2019-01-29

Sikerülhet elkerülni, hogy az EU-ban silányabb szőlőfajtákból is lehessen bort készíteni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.