hirdetés
2020. július. 11., szombat - Nóra, Lili.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 37432
#1
2020-09-04
14:00:00

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

#2
2020-08-31
18:00:00

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban!
Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

#3
2020-07-31
18:00:00

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

#4
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Már kapható a növényi alapú fagyasztott hal- és rákpogácsa.

#5
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Az áruházlánc célja ezúttal is a hazai termelők kiemelt támogatása.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Az újító termékfejlesztést itthoni piackutatás előzte meg.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Erősítenék a hazai élelmiszer-alapanyagok közétkeztetésbe kerülését.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

Több tízezer gyermek asztalára jut idén is a Magyarok Kenyeréből.

#9
Store Insider >> rovataink >> ALDI-ajánlatok
2020-07-10

Az Ombra Sun napozótejek, krémek, spray-k magas faktorszámúak, és megbízhatóan védenek. (x)

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2020-07-10

A két cég együtt rendezi meg a világ legnagyobb „Bid for Recovery” elnevezésű gasztronómiai aukcióját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.