hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34527
#1
2019-04-25
09:30:00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz, akinek folyamatosan változik az életmódja. 

#2
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Bankkártyával csak minden ötödik magyar fizet napi szinten. 

#3
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

Csak el kell távolítani, és meg kell őrizni az észrevételeket tartalmazó oldalakat.

#4
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Hamarosan drágul a sertéshús, valamint a sertéshús készítmények ára Szlovákiában.

#5
Store Insider >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-04-18

Márkamánia a cukorsokk és az online bevásárlás korában.

#6
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

2025-től nem kapható ketreces tartásból származó tojás a cég üzleteiben.

#7
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

A cég több mint 86 000 munkatársa közösen szeretne hozzájárulni, hogy felújítsák a műemléket.

#8
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

A Disney leendő szórakoztató komplexumába szervesen illeszkedő formavilágú palackokat alkotott a Coca-Cola.

#9
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

Két balatoni nedűt választottak ki győztesnek.

#10
Store Insider >> rovataink >> aktuális
2019-04-18

A húsvét előtti hetekben 30-35 százalékkal több tojást vásárolnak a háztartások, mint általában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.